Ciasto kokosowe bez mąki

Ciasto na zewnątrz jest chrupiące, a w środku miękkie i lekko wilgotne. Ma tendencję do kruszenia się, ale jego mocno czekolado-kokosowy smak i łatwość wykonania rekompensuje tę małą „niedogodność”

Składniki:

- 250 g wiórków kokosowych
- 200 g miałkiego cukru
- 100 g masła roztopionego i ostudzonego
- 2 średnie jajka, roztrzepane dokładnie widelcem
- 200 g gorzkiej czekolady posiekanej ( w oryginalnym przepisie jest 150g)

Przygotowanie:

1. Piekarnik rozgrzałam do 180 stopni.
2. Okrągłą formę do pieczenia wyłożyłam papierem do pieczenia.
3. W misce starannie wymieszałam wiórki kokosowe, cukier, roztopione masło oraz jajka. Dodałam pokruszoną czekoladę i gotową masę przełożyłam do formy.
4. Piekłam 20-25 minut, aż wierzch stwardniał i zrobi się złoty.
5. Po upieczeniu ciasto ostudziłam i dopiero pokroiłam.

Przepis z książki „Nakarm mnie”Billa Grangera




Brak komentarzy

Prześlij komentarz