Oczyszczająca "owsianka" z siemieniem lnianym, kakao i suszonymi śliwkami

    Oczyszczające z toksyn śniadanie, którym warto zacząć dzień. Legenda głosi, że w dwa tygodnie można zrzucić nawet do 3 kg. U mnie nie zadziałało, może dlatego, że to tylko legenda, a może przez ciastka i czekoladki, które jem w drugiej połowie dnia.
    Proponuję zabrać się za przygotowanie posiłku wieczorem, dzień przed podaniem.

    Składniki:

    - około 400 ml organicznego kefiru lub jogurtu o niskiej zawartości tłuszczu
    - 1 łyżeczka kakao (daję surowe kakao)
    - 2 łyżki płatków owsianych (używam bezglutenowych)
    - 1 łyżeczka zmielonego, złotego siemienia lnianego
    - około 7 mięsistych suszonych śliwek
Przygotowanie:

1. Śliwki zalałam 100 ml wrzącej wody. Przykryłam naczynie i na 10 minut odstawiłam na bok.
2. Do drugiego naczynia wsypałam płatki owsiane, dodałam kakao i siemię lniane, wlałam jogurt i wszystko wymieszałam. Namoczone śliwki odcedziłam i dodałam do mieszanki.
4. Na koniec wszystko zblendowałam aby uzyskać koktajl o jednolitej, gęstej konsystencji (nie jest to konieczne).

przepis: Internet


Brak komentarzy

Prześlij komentarz