Naleśniki szpinakowe


Te naleśniki cieszą nie tylko kubki smakowe, ale też oczy.

Składniki:

- 100 g świeżego szpinaku baby
- 3 duże jajka
- 230 g mąki pszennej
- szczypta soli
- 250 ml mleka
- 200 ml gazowanej wody
- 1 łyżka oleju

Przygotowanie:

1. Do kielicha blendera wlałam mleko, wodę i dodałam szpinak. Blendowałam do uzyskania gładkiego zielonego koloru. Dołożyłam pozostałe składniki i miksowałam do otrzymania kremowego, ciasta naleśnikowego. Odstawiłam na 10- 15 minut.
2. Patelnię do naleśników rozgrzałam (najlepiej smażyć bez tłuszczu lub z jego odrobiną). Zamieszałam ciasto i chochlą wylałam na patelnię niedużą porcję ciasta (naleśniki powinny być cienkie). Smażyłam z obu stron około 30-40 sekund do lekkiego ich zarumienienia. Przykryłam ściereczką aby nie wyschły i podałam z ulubionymi dodatkami.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz