Smoothie bowl z figami


Nastał sezon na figi więc postanowiłam przemycić je na śniadanie w misce smoothie. 
Takie koktajle szybko się przygotowuje i są idealnym sposobem na dostarczenie witamin.

Składniki:

- 1 dojrzały banan, mrożony
- 3  dojrzałe figi
- 3 łyżki. jogurtu naturalnego
- 1 łyżka. nasiona chia
- 2 łyżki stołowe. łuskanych nasiona konopi (opcjonalnie)
- 1 łyżeczka cynamonu
- kilka łyżek mleka (używam roślinne)

na górę:

- 1-2 dojrzałe figi
- łyżka domowej granoli albo posiekane surowe orzechy, takie jak migdały, orzechy włoskie lub orzechy laskowe

Przygotowanie:


1. Do kielicha blendera dodałam wszystkie składniki (im mniej mleka tym smoothie będzie gęstsze)
2. Miksowałam do uzyskania gęstej, gładkiej masy. 
3. Gotowe smoothie przełożyłam do miski i udekorowałam granolą i świeżymi figami


Brak komentarzy

Prześlij komentarz