Jaglanka z bananem i cynamonem


Dopiero Franek wyszedł z jednej choroby, a już po dwóch tygodniach przyplątał się kolejny wirus. W takich sytuacjach na śniadanie najczęściej przemycam jaglankę, która podobno wspomaga leczenie infekcji. Nie ma nic bardziej pocieszającego niż ciepła, pyszna miseczka jaglanki w chłodny, jesienny poranek.

Składniki:

- 1/4 szklanki kaszy jaglanej
-  1 szklanka wody 
- 1/2 łyżeczki soli himalajskiej 
- 1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego 
- 1/2 łyżeczki cynamonu 
- 1 banan 
- 1 łyżeczka oleju kokosowego 

Na wierzch: 

- ulubione składniki np.  nasiona dyni, świeże owoce, nasiona chia, orzechy 

Przygotowanie:

1.Do rondelka wlałam szklankę wody, którą zagotowałam.
2. Kaszę jaglaną opłukałam w drobnym sitku i umieściłam w garnku z wrzątkiem. Zmniejszyłam ogień, dodałam sól, ekstrakt waniliowy i cynamon. Gotowałam przez 10-15 minut. 
3.Kiedy kasza wchłonęła całą wodę dodałam umytego, obranego i rozgniecionego widelcem banana. 4. Przed podaniem wmieszałam łyżeczkę oleju kokosowego i udekorowałam wybranymi dodatkami.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz