Burrito wegetariańskie


Składniki:

- tortilla placki pszenne, 8 sztuk
- puszka kukurydzy (400 g)
- puszka czerwonej fasoli (400 g)
- puszka pomidorów (400 g)
- 2 pomidory
- 3 cebule
- 3 ząbki czosnku
- 20 dag ulubionego żółtego sera
- papryczka chilli
- 0,25  łyżeczki ostrej papryki sypkiej
- szczypiorek
- sól do smaku
- czarny, świeżo zmielony pieprz do smaku
- oregano do smaku
- bazylia do smaku
- 1,5 łyżki oliwy

Przygotowanie:              

1. W dużym rondlu z grubym dnem rozgrzałam oliwę.
2. Czosnek i cebulę obrałam ze skórki, pokroiłam w plasterki i wrzuciłam na rozgrzany tłuszcz. Przez kilka minut, mieszając obsmażałam warzywa. Dodałam odsączoną z puszki fasolę i kukurydzę, gotowałam przez chwilę.
3. Pomidory obrałam ze skóry, pokroiłam w ćwiartki, dodałam je do garnka razem z pomidorami z puszki, wymieszałam zawartość garnka i całość smażyłam 10 minut.
4. Wszystko doprawiłam posiekaną papryczką chilli, papryką, oregano, bazylią, solą i pieprzem. Połączyłam z posiekanym szczypiorkiem i startym na tarce żółtym serem. Dokładnie wymieszałam wszystkie składniki:
5. Tortillę przygotowałam według instrukcji podanej an opakowaniu czyli podgrzałam każdy placek na suchej patelni przez 30 sekund z każdej strony ( to samo można zrobić w kuchence mikrofalowej).
6. Na wrapsy wyłożyłam farsz, zawinęłam i zjadłam.

1 komentarz