Omlet z suszonymi pomidorami

Składniki:

- 4 jajka
- kilka suszonych pomidorów ze słoika
- łyżka startego parmezanu
- sól do smaku
- świeżo zmielony, czarny pieprz do smaku
- odrobina oliwy albo masła do smażenia

Przygotowanie:

1. W misce rozbełtałam jajka z parmezanem solą i pieprzem.
2. Na patelni rozgrzałam łyżkę oliwy, wylałam na nią masę jajeczną, na której po krótkim podsmażeniu, rozsypałam równomiernie, pokrojone w paski suszone pomidory.
3. Kiedy spód omleta się ściął, zsunęłam go na duży talerz, po czym przełożyłam z powrotem na patelnię, na drugą stronę.
4. Kiedy druga strona też się ścięła, omlet umieściłam na talerzu.
5. Gotowy omlet można skropić odrobina oliwy z oliwek i doprawić do smaku pieprzem i ewentualnie solą.








1 komentarz

  1. Uwielbiam takiego omleta! Zapraszam na mojego raczkującego kulinarnego bloga!

    OdpowiedzUsuń