"Nocna" owsianka z jogurtem

Tego typu owsianka to świetne, zdrowe, wysokobiałkowe śniadanie! Przygotowanie takiego posiłku wymaga użycia tylko 8 składników i poświęcenia 5 minut! Nie wymaga gotowania. Można przygotować w wersji bezglutenowej, a nawet bezmlecznej zastępując jogurt i mleko ich roślinnymi zamiennikami.

Składniki:

- szklanka naturalnego albo waniliowego, greckiego jogurtu
- szklanka ulubionego mleka
- 1-1,5 szklanki płatków owsianych (użyłam płatki bez glutenu)
- miód do smaku
- ½ łyżeczki cynamonu
- ¼ łyżeczki soli morskiej
- 1 łyżeczka naturalnego ekstraktu z wanilii

Przygotowanie:

    1. Połączyłam mokre składniki. Mieszałam do uzyskania jednolitej konsystencji.
    2. Do mleka i jogurtu dodałam pozostałe składniki, wymieszałam.
    3. Taką mieszankę wlałam do słoika/pojemnika z pokrywką i przez noc przechowywałam w lodówce.
    4. Rano, zawartość słoika przełożyłam do miseczki i zjadłam z dodatkami na które akurat miałam ochotę (jabłko, banan, masło orzechowe i surowe kakao). Ale mogą to być bakalie, orzechy, migdały inne świeże owoce czy nasiona chia.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz