Sałatka makaronowa


Produkty:

- 250 g makaronu (używam fusilli tricolore)
- kilka plasterków ulubionej szynki, albo polędwicy
- kawałek kiełbasy ( dałam kabanosa)
- kawałek pokrojonego w kostkę, ulubionego żółtego sera (dałam goudę)
- garść solonych orzeszków (opcjonalnie) 
- 2- 3 kwaszone ogórki, pokrojone w kostkę
- oregano
- bazylia

Produkty na sos:

- 1/4 szklanki oliwy z oliwek
- 1 wyciśnięty ząbek czosnku
- 1 łyżka musztardy ( użyłam sarepską)
- łyżeczka naturalnego, płynnego miodu
- łyżeczka octu winnego
- sól
- pieprz

Przygotowanie:

1. Wszystkie produkty na sos umieszczam w słoiku. Słoik zakręcam, całość dokładnie mieszam żeby się zmiksowała.
2. Makaron gotuję w osolonej wodzie, odcedzam, przekładam do dużej miski i pozostawiam aby ostygł, następnie wszystkie składniki dodaję do ostudzonego makaronu, polewam sosem, dokładnie mieszam i podaję na stół.


3 komentarze

  1. Mniam! A ja bez śniadania wciąż :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja i bez śniadania i co gorsza bez kawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota i pychota w jednym. :) To jest właśnie to, co uwielbiam w makaronach.

    OdpowiedzUsuń