Krem meksykański z papryki i pomidorów



podawany z awokado, mozzarellą i podsmażaną tortillą

Składniki:

- 2 czerwone papryki (najlepiej takie duże, podłużne)
- 2 małe cebule
- 6 dużych pomidorów
- 2 ząbki czosnku
- łyżeczka oregano
- litr bulionu
- oliwa
- sól
- świeżo zmielony czarny pieprz

Dodatki:

- awokado pokrojone w kostkę
- mozzarella pokrojona w kostkę
- tortilla pokrojona w paski, leciutko podsmażona na oliwie



Przygotowanie:  

1. W garnku zeszkliłam na oliwie posiekane cebule i czosnek. 
2. Dodałam do nich pokrojone w duże kawałki (można w całości) pomidory i papryki.  Wsypałam oregano, posoliłam, zalałam gorącym bulionem i gotowałam pod przykryciem ok. 20 minut. 
3. Wystudziłam na tyle, aby się nie poparzyć. Całość zmiksowałam, przetarłam przez sitko i wlałam z powrotem do garnka.
4. Dosoliłam, dopieprzyłam i dopapryczyłam do smaku. Podałam z dodatkami.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz