Owsianka z chia namaczana przez noc


Nocna owsianka bez gotowania. Namaczane płatki owsiane zwiększają swoją objętość, stają się bardziej sycące, a co najważniejsze namoczony owies jest zdrowszy, bo wyzbywamy się z niego szkodliwych substancji, które utrudniają wchłanianie chociażby cynku i żelaza. 

Składniki:

- 1/2 szklanki płatków owsianych
- 1 łyżka nasion chia
- 1/2 szklanki espresso
- 1/2 szklanki mleka roślinnego
- 1/2 szklanki waniliowego lub naturalnego jogurtu
- 1 łyżka posiekanych migdałów albo płatków migdałowych
- 1 łyżka masła migdałowego
- 1-2 łyżeczki naturalnego, płynnego miodu

Do podania na wierzch: dowolne ulubione owoce i bakalie

Przygotowanie:

1. W dużym słoiku z ciasno przylegającą pokrywką umieściłam wszystkie składniki. Wstrząsnęłam i mieszałam, aż do całkowitego połączenia..
2. Odstawiłam na całą noc (ale wystarczą 4 godziny).
3. Po tym czasie przelałam owsiankę do dwóch mniejszych naczyń i udekorowałam wybranymi owocami: bananem, malinami i granolą.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz