Smażone krewetki



Składniki:

- 4 ząbki czosnku, obrane i pokrojone w plasterki
- 24 duże, surowe i obrane krewetki
- 115 g masła
- 4 łyżki oliwy z oliwek
- 6 łyżek brandy
- sól
- pieprz
- 2 łyżki posiekanej natki pietruszki do dekoracji
- cząstki cytryny do podania

Przygotowanie:

1. Krewetki umyłam i osuszyłam papierowym ręcznikiem.
2. Masło z oliwą rozpuściłam w dużej patelni, dodałam czosnek, krewetki i smażyłam na dużym ogniu, mieszając przez 4- 5 minuty do chwili, aż krewetki zrobiły się różowe
3. Do krewetek dodałam brandy, doprawiłam solą i pieprzem. Posypałam posiekaną natką pietruszki i podałam z cząstkami cytryny.

5 komentarzy

  1. OOOOO! Krewetki! Uwielbiam, te ich oczka są przerażające, ale za to smak! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. o moje ulubione robale:) fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak Orcia jak nie patrzą mi w oczy to zjem.

    OdpowiedzUsuń
  4. dlatego szybko należy odrywać im głowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam krewetki!Bardzo mi odpowiada ten Twój sposób ich przygotowania :)

    Agata

    OdpowiedzUsuń