Gazpacho


Składniki:

- 5 dojrzałych pomidorów (około 1 kilograma)
- 1 dojrzała czerwona papryka
- 2 gruntowe ogórki
- 1 cebula
- kawałeczek papryczki chili 
- 2 łyżki octu winnego
- 4 łyżki oliwy z oliwek
- 2 kromki chleba pszennego ( namoczonego w wodzie)
- sól do smaku
- pieprz do smaku

Przygotowanie:  

1. Pomidory sparzyłam, ściągnęłam z nich skórę i pokroiłam w kostkę.
2. Pozostałe warzywa (ogórki i cebulę) też obrałam i pokroiłam na kawałki, dodałam do nich posiekane obie papryki, bez pestek.
3. Wszystkie warzywa umieściłam w blenderze i przez kilka minut miksowałam na gładką masę. Dodałam odciśnięty chleb, oliwę, ocet i blendowałam jeszcze około 2 minut.
4. Na koniec doprawiłam solą i pieprzem i przed podaniem wstawiłam na kilka godzin do lodówki.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz