Naleśniki bezglutenowe z gruszkami

Składniki na ciasto:

- 50 g mąki ryżowej

- 50 g mąki kukurydzianej
- 15 g mąki ziemniaczanej
- 2 jajka

- odrobina soli 
- 300 ml mleka migdałowego (może być każde)

- 30 g oleju kokosowego 

Przygotowanie:


Ciasto robię według tego przepisu



Składniki na masę:

- 4 do 5 gruszek 
- 1 łyżka masła 
- ½ łyżeczki cynamonu 
- 1 gwiazdka anyżu 
- 1 łyżka cukru z prawdziwą wanilią 
- 1 łyżka syropu klonowego albo miodu 
-  garść posiekanych orzechów włoskich

Przygotowanie:

1. W rondelku rozpuściłam masło.
2. Umyte i obrane ze skóry gruszki pokroiłam na kawałki następnie umieściłam je w rondelku z masłem. Dodałam do nich anyż, cynamon i cukier z wanilią.
3. Dusiłam na małym ogniu (można dolać odrobinę wody) do czasu, aż gruszki zmiękły (około 20 minut).
4. Gruszki oddzieliłam od powstałego sosu, dodałam do niego miód, a do gruszek wsypałam posiekane orzechy.
5. Masą z gruszek smaruję naleśniki, składam je w trójkąty i polewam powstałym syropem.





Brak komentarzy

Prześlij komentarz