Spaghetti razowe z brukselką



Składniki:

- 250 g razowego spaghetti
-  300 g brukselki 
- 2 średnie cebule 
- 2 łyżki masła 
- 1 łyżka oliwy z oliwek 
- 2 płaskie łyżeczki cukru
-  łyżeczka tymianku
- łyżeczka rozmarynu
- kawałek papryczki chili, pozbawionej pestek (opcjonalnie)
- sól do smaku 
- czarny pieprz do smaku 
- kawałki parmezanu
 - 4- 5 suszonych pomidorów z oliwy


Przygotowanie

1. Spaghetti ugotowałam według instrukcji podanej na opakowaniu. W moim przypadku na osolony wrzątek wrzuciłam makaron, który gotowałam 7 minut.
2. Na patelni rozgrzałam masło razem z oliwą. Umieściłam na niej posiekaną cebulę, którą smażyłam około 5 minut, do czasu, aż zmiękła.
4. Umytą, pozbawiona brzydkich liści i pokrojoną w plastry (lub w piórka) brukselkę dodałam do zeszklonej cebuli razem z papryczką chili (jeżeli postanawiam ją użyć). Doprawiłam solą i smażyłam kilka minut.
5. Miękką brukselkę dosmaczyłam pieprzem, solą, rozmarynem i tymiankiem. Dodałam pokrojone w paski suszone pomidory.
6. Ugotowany makaron połączyłam z warzywami z patelni i posypałam startym parmezanem.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz