Naleśniki z ricottą i figami



*Składniki na ciasto bezglutenowe:


- 50 g mąki ryżowej

- 50 g mąki kukurydzianej
- 15 g mąki ziemniaczanej
- 2 jajka
- odrobina soli 
- 300 ml mleka migdałowego (może być każde)
- 30 g oleju kokosowego 



Ciasto robię według tego przepisu


Składniki na masę:

- 250 g serka ricotta
- 2 łyżeczki miodu
- ziarenka z przekrojonej laski wanilii
- świeże figi ( na każdy na leśnik 1- 1,5 figi)

Przygotowanie:

1. Ricottę wymieszałam z miodem, dodałam wanilię i jeszcze raz wymieszałam.
2. Każdy naleśnik posmarowałam serkiem, dodałam pokrojoną w kostkę figę i zrulowałam (można złożyć w trójkąt).
3. Naleśniki podaję ciepłe, polane odrobiną miodu i udekorowane świeżą figą.

* czasami zamiast wersji bezglutenowej przyrządzam wersję klasyczną


1 komentarz

  1. świetnie wyglądają:) z takim nadzieniem chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń