Ulubione, bananowe, bezglutenowe placki z tapioki

Suche składniki:

- szklanka mąki ryżowej
-3 łyżki mąki z tapioki
-1,5 łyżeczki proszku do pieczenia (stosuję bezglutenowy)
-1/4 łyżeczki soli
-3 łyżki cukru kokosowego

Składniki mokre:

-3/4 szklanki mleka migdałowego
-3-4 bardzo dojrzale banany (po ich zgnieceniu powinny zająć 1/3 szklanki)
-1,5 łyżki octu jabłkowego
-1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
- olej kokosowy do smażenia

Przygotowanie:

1. Suche składniki wymieszałam w sporej misce.
2. W drugiej misce połączyłam mokre składniki.
3. Mokre składniki delikatnie,ale bardzo dokładnie zmiksowałam z suchymi.
4. Patelnie musnęłam olejem kokosowym (można spróbować smażyć na suchej). Kiedy się rozgrzał wlewałam 2 łyżki ciasta na każdy placek. Smażyłam na średnim ogniu, aż powstały pęcherzyki. Odwróciłam na drugą stronę i smażyłam kolejne 1-2 minuty.

Tyranozaur Rex, plackożerny wegetarianin



Brak komentarzy

Prześlij komentarz